De dienstverlening van LT&C draait om het ontzorgen en ondersteunen van organisaties in het werken met Moodle™ . Om deze ondersteuning zo soepel mogelijk te laten verlopen gebruiken wij het LT&C Klantportaal. Iedere klant krijgt hier vanzelf een uitnodiging voor.
Heb je geen inloggegevens ontvangen, maar ben je wel klant? Stuur dan een e-mail naar servicedesk@ltnc.nl of neem contact met ons op.
Wanneer je een vraag hebt mail je deze naar het LT&C Serviceteam via servicedesk@ltnc.nl. De vraag wordt direct geregistreerd in het klantportaal. Ideaal om later nog eens in dit dossier terug te kunnen kijken.
Naast dat we al je vragen registreren en verzamelen in het klantportaal, vind je als inlogt hier nog veel meer informatie en mogelijkheden.
Denk aan Nederlandstalige documentatie over jouw Moodle™ leeromgeving. In onze kennisbank vind je inmiddels meer dan 300 artikelen over functionaliteiten en verschillende (community) plugins.
Beheren wij ook jouw leeromgeving of hebben wij een keer een aanpassing voor je gedaan? Ook dit registreren we in jouw eigen klantmap.
Het LT&C klantportaal is erop gericht om organisaties te voorzien van informatie over Moodle™ én de inrichting van hun leeromgeving.
