
Het LT&C Plugin Beheer Abonnement is een abonnement op een door ons ontwikkelde plugin. Je betaalt een vast bedrag per jaar voor het gebruik van de plugin . Wij garanderen gebruiksgemak, service en updates. Zo ben je altijd verzekerd van goed functionerende plugins en beschermd tegen onverwacht hoge kosten. En heb je de plugin niet meer nodig? Dan zeg je het abonnement gewoon op.
Wat mag je verwachten van het LT&C Plugin Beheer Abonnement?
- Nederlandse vertaling en documentatie.
- Oplossing van eventuele bugs volgens onze Service Level Agreement.
- Uiterlijk zes maanden na introductie van een nieuwe Moodle versie is de plugin getest op standaard thema’s zoals Boost en Classic en zijn hieruit voortvloeiende problemen opgelost. Indien nodig voorzien wij de plugin van een PHP update.
- Wij ondersteunen de plugins voor Moodle versies die binnen het Moodle HQ veiligheidssupport vallen. Voor Moodle versies die niet langer worden ondersteund door Moodle HQ is het niet mogelijk ondersteuning te krijgen.
Plugins die LT&C ontwikkelt voor het Moodle™ Open Source LMS zijn gemaakt onder een Freeware licentie.
LT&C Plugin Beheer Abonnement kosten
De kosten van het LT&C Plugin Beheer Abonnement kunnen verschillen per plugin. Wil je weten de kosten zijn van jouw Plugin? Neem dan contact met ons op voor een actueel prijsoverzicht.
Antwoord op veel gestelde vragen
Voor wij een nieuwe plugin ontwikkelen raadplegen we eerst de Open Source Community. Daarin zoeken we naar een plugin die voor minimaal 80% aan de wensen moet voldoen. Die gebruiken we als basis. De overige 20% passen we verder aan. Is er geen match in de community? Dan kijken we naar LT&C plugins. Weer geen match? Het is dan vaak voordeliger om een nieuwe plugin te laten ontwikkelen door ons.
Dat is mogelijk als de ontwikkelaar hiervoor open staat.
Je stuurt een mailtje naar servicedesk@ltnc.nl met daarin een beschrijving van jouw wens. Op basis van deze beschrijving gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen. Let wel op: we beoordelen je vraag kosteloos, maar bij het ontwikkelen van een nieuwe functie komen verschillende kosten kijken. Wij maken altijd vooraf een offerte met daarin een totaalprijs voor:
- Bemiddelingen
- Ontwikkelkosten
- Testen
- Nederlandse vertaling
- Documentatie
We ontwikkelen enkel op basis van een klantvraag, waarbij de klant betaalt voor de ontwikkelkosten. Heb je een ander budget in gedachten, dan kun je de vraag ook op de backlog laten zetten. Wanneer blijkt dat er meer klanten interesse hebben in dezelfde functionaliteit, kunnen de kosten van de ontwikkeling gedeeld worden.
Betaal je voor een mogelijkheid of betaal je mee? Dat vinden we super fijn. We geven je dan graag korting op het abonnementsgeld voor het lopend jaar. In de offerte geven we je meer informatie hierover.
Hoewel wij onze uiterste best doen om plugins vrij van bugs op leveren, blijven onze ontwikkelaars ook mensen. Ervaar je een probleem? Stuur dan een mailtje naar servicedesk@ltnc.nl. Is het een fout van de ontwikkelaar? Dan lossen we het probleem, voor abonnees, zonder verdere kosten op.
Let op: het kan zijn dat wij kosten doorberekenen voor het analyseren van het probleem. Uit ervaring weten wij dat de meeste problemen met plugins voorkomen uit bijvoorbeeld een "mismatch" tussen andere plugins en/of verwachtingen. Lever je bij ons direct de oplossing aan, dan rekenen wij uiteraard géén kosten door.