Moodle Functioneel Beheer SLA

SLA Moodle Functioneel Beheerder

De Moodle Functioneel Beheer SLA heb ik eind 2019 opgesteld, zodat organisaties weten wat ze van mij mogen verwachten. Denk aan hoe je mij kan bereiken in geval van storingen en wat mijn reactie tijden zijn.

Wat kun je in mijn SLA allemaal lezen:

  • Hoe ik omga met contact met externe eindgebruikers.
  • Wat ik van jou mag verwachten.
  • Hoe de Servicedesk werkt.
  • Maatwerk ontwikkelingen.
  • Samenwerking met hostingspartijen.

De Moodle Functioneel Beheer SLA is bedoeld als een verlenging van de Algemene Voorwaarden en de afspraken die gemaakt zijn in een opdracht.

Het management kan dan, zonder verder afspraken te delen met gebruikers, de SLA gebruiken in de communicatie naar de gebruikersorganisaties. Zodat iedereen waar ik mee in contact sta, weet wat ze van mij kunnen verwachten.

De SLA is een werk document. Het kan dus zijn dat ik aanpassingen maak in het document op verzoek van organisaties, maar ook om afspraken duidelijker te maken. Als er een wijziging is, dan wordt je hier uiteraard van op de hoogte gebracht.

Je kan de meest actuele versie van de SLA hieronder vinden. Als je een PDF versie wilt ontvangen, stuur dan een mail naar: servicedesk@ltnc.nl

SLA_FunctioneelBeheer_DEF