Service Level Agreement

Service Level Agreement

Als organisatie wil je precies weten waar je aan toe bent, daarom werkt LT&C met een Service Level Agreement.

De Service Level Agreement is geschreven voor organisatie die gebruik maken van de support en advies dienstverlening van LT&C.

Je vind in onze SLA informatie over onder andere:

  • Waar je vragen naar kan mailen.
  • De afhandeling van je vragen.
  • Hoe LT&C omgaat met maatwerk ontwikkelingen en/of aanpassingen.
  • Storingsnummers.
  • Hosting en beheer bij een van onze partners.

De Service Level Agreement wordt regelmatig bijgewerkt, hieronder kun je de meest actuele versie lezen of downloaden.

SLA_FunctioneelBeheer_DEF

 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten