Support en Advies

support en advies

Support en advies in het gebruik van Moodle, is een dagelijkse bezigheid. Al jouw vragen komen samen in onze support omgeving. Waar je ze nog later op je gemak kan naast lezen.

Naast het geven van Moodle support en advies, ontzorgen wij ook organisaties in het werken met Moodle. Dit doen wij bijvoorbeeld cursussen in te richten op basis van aangeleverde teksten, maar ook door een vertaalslag te maken van wensen naar eisen bij nieuwe ontwikkeling.

Naast een ruimte ervaring in het werken met Moodle, weten we ook water komt kijken bij het organiseren en/of het manage van IT projecten, cursussen en trainingen. Op deze manier heb je een Moodle support en advies team in huis, die begrijpt wat jouw organisatie nodig heeft.

Een flexibel Moodle Support en Advies team

Zoek jij een flexibele schil rondom jouw Moodle ondersteuningsteam? Wellicht is onze werkwijze dan voor jouw de oplossing.

Het Moodle support en advies team van Lesterhuis Training & Consultancy werkt vanuit de specialisatie Moodle Functioneel Beheer. Elke vraag en/of ondersteuning die jij nodig hebt mail je naar onze support team. Vervolgens registreren wij niet alleen jouw vraag, maar zorgen we eruit voor dat je:

  • Antwoord krijgt op je vraag.
  • Instructies ontvangt.
  • Wijzigingen die we uitvoeren op jouw omgeving volgens ITIL proces worden geregistreerd en afgehandeld.

Ons Moodle support en Advies team werkt het beste als sitebeheerder op jouw leeromgeving. Vanuit deze rol kunnen we niet alleen jouw vraag beantwoorden op basis van jouw Moodle leeromgeving, maar ook zorgen dat je Moodle instellingen juist staan.

Wij helpen je bij de volgende Moodle vraagstukken

En alle andere Moodle vragen die bij je opkomen!

De support en advies dienstverlening van LT&C wordt ondersteund aan de hand van een Service Level Agreement en Algemene Voorwaarden.